czwartek, 5 lipca 2012

Lakier Eveline 422

Cześć Dziewczyny,

do marki Eveline mam mieszane uczucia, są produkty dobre jak i totalne dla mnie niewypały, ale dziś o tych dobrych :)

Lakiery Eveline kupiłam przypadkiem robiąc zwykłe zakupy spożywcze zobaczyłam ich półkę. Cena 7 zł  czyli ryzykować można :). Nie spodziewałam się wiele a tu taka niespodzianka.


Lakier bardziej wpada w fuksję niż pokazuje zdjęcie. Już pierwsza warstwa daje ładny efekt nie totalnego krycia ale stonowanego koloru. Dwie warstwy super kryją bez smug i przecieni.

Lakier jest z serii Color Instant Fast Dry & Long Lasting i tu producent spełnia obietnice - lakier szybko schnie i długo ma ładny połysk. Na zdjęciu mam go 3 dni bez bazy i top coat - widać że trzyma się ok. mimo częstego moczenia rąk itp. Lakier po zaschnięciu jest elastyczny dzięki czemu dobrze pracuje z paznokciem.

Jeśli macie możliwość ich zakupienia, polecam spróbować - według mnie warto :)


1 komentarz:

  1. Fajny kolor
    Zapraszam do mnie na candy ( na kosmetycznym blogu) :)
    M.

    OdpowiedzUsuń