poniedziałek, 9 lipca 2012

VIPERA high life 805 i 820


Szalejąc na zakupach w mojej ulubionej małej drogerii, skusiłam się na zakup a właściwie testowanie firmy Vipera. Na warsztat poszły lakiery ponieważ urzekła mnie ich szafa z bajecznymi kolorami.

Na pierwszy rzut idzie seria High Life w kolorach 805 i 820. Lakiery mają pojemność 9 ml i kupiłam je za 9 zł. Testując lakiery nie używam bazy ani top coat.

Lakier  High Life nr. 805



Lakier ma wodnistą konsystencję przez co kryje dopiero przy 2-4 warstwie. Na plus jest dość szybkie tempo schnięcia. Na zdjęciu kciuk pomalowany jest 1 warstwą, później kolejno są na dwóch palcach 2 warstwy a na końcu są 3 warstwy.




Lakier  High Life nr. 820

Jest to piękny neonowy kolor zbliżony do tego co jest w butelce - odcień ma więcej różowych pigmentów.  Na pierwszych dwóch palcach jest 1 warstwa a na kolejnych 2 warstwy. Ten kolor według mnie, ma lepsze krycie niż nr. 805. Schnie równie szybko, choć może to "zasługa" obecnej pogody. Kolor pięknie podkreśla opaleniznę :).

Na trzeci dzień zauważyłam pościerane końcówki a 4 dnia pojawił się pierwszy odprysk.

Uważam, że warto spróbować tą serię ze względu na paletę barw którą posiada, z pewnością każda znajdzie w niej coś dla siebie.

Pozdrawiam



1 komentarz:

  1. Ciekawie pisałaś, dlaczego z tego zrezygnowałaś? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń