piątek, 15 czerwca 2012

Ziaja Intima, Kremowy płyn do higieny intymnej - kwas mlekowy

Cześć,

dziś o pielęgnacji innej strony naszego ciała;)
Przez długi czas stosowałam Lactacyd, testując w międzyczasie produkty z innych firm jednak żaden jak dotąd się porównywalnie nie spisywał, aż sięgnęłam po Ziaję i uwaga uwaga, dla mnie okazała się chyba lepsza od Lactacydu.


Opis producenta:

Płyn z kwasem mlekowym do codziennej higieny okolic intymnych. Przeznaczony dla kobiet w każdym wieku. Polecany jako preparat pomocniczy w łagodzeniu stanów zapalnych.
 
  • Przywraca i utrzymuje kwaśne pH miejsc intymnych.
  • Kwas mlekowy stanowi naturalną substancję antybakteryjną.
  • Delikatnie myje oraz zapewnia długotrwałe uczucie czystości i świeżości.

kremowa konsystencja
nie zawiera mydła
nie zwiera barwników
delikatnie perfumowana


SKŁAD :

Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Glycerin*, Panthenol, Allantoin*, Lactic Acid*, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Styrene/Acrylates Copolymer, Coco Glucoside*, Sodium Chloride, Sodium Benzoate*, Parfum (Fragrance), Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Linalool, Hydroxycitronellal.


Ja zapłaciłam za butlę 500 ml 8,70 zł w pobliskim sklepie. Jest to moja 2 butla a właściwie jej końcówka, więc co nieco już mogę o produkcie powiedzieć.Działanie ma jak dla mnie takie samo jak Lactacyd ale kosztuje mniej i za więcej :) Więc skoro działa tak samo to po co przepłacać :)
Płyn rzeczywiście jest kremowy, a mimo posiadania SLS bardzo wysoko w składzie nie zauważyłam wysuszenia czy podrażnień. Zapach mi odpowiada o wiele bardziej niż w Lactacyd.

   W przypadku obu produktów fajnie, że możemy zakupić wersję z pompką co jest bardzo pomocne w dozowaniu.Ziaja jednak mogła by popracować nad opakowaniami ponieważ niestety pompka ma tendencję do zacinania się.

Od pewnego czasu po epoce zachłyśnięcia się zagranicznymi produktami, których wybór w większości podyktowany był reklamą lub przyzwyczajeniem, solidaryzuję się z polskimi firmami, które w innych krajach robią "karierę" czyli cudze chwalimy a swego nieznamy..

Z Ziają "drogeryjną" miałam wiele wpadek jednak po tym jak weszła do salonów kosmetycznych (ok 8 lat temu) i miałam kilkukrotnie na niej przyjemność pracować w trakcie zabiegów kosmetycznych,  polubiłam ją szczerze i dość często daję jej szansę. W serii ZiajaMed każda znajdzie coś dla siebie, składy kosmetyków są dużo bardziej profesjonalne i dostosowane do różnorodnych potrzeb naszych cer i ciał. Ceny są również przystępne oraz ich dostępność w aptekach duża.

A i zapomniałam dodać, ten płyn się świetnie sprawdził jako produkt do oczyszczania twarzy - naprawdę. Odkryłam to w momencie posiadania podrażnienia po preparacie do opalania a jak na złość skończył mi się mój płyn do mycia twarzy. Cera była ładnie zmatowiona a podrażnienia złagodzone.

Używałyście już kremowej serii Ziaja Intima - co o niej sądzicie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz